Tüketici İrtibat Bürosunun Görevleri:
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünün 11/07/2018 tarih ve 77002794-405/00035781169 sayılı yazıları ile Tüketici Hakem Heyetleri yeniden yapılandırılmıştır. Bu kapsamda ilçemizin tüketici sorunları Karatay Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığınca sonuçlandırılmaktadır.
• Tüketici ve sağlayıcılar arasında çıkan uyuşmazlıklara ilişkin konularda tüketiciyi 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Uygulama Yönetmeliklerine göre bilgilendirmek ve yönlendirmek.
• Tüketici ile satıcı ve sağlayıcılar arasında çıkan uyuşmazlıklara ait belgelerini eksiksiz bir şekilde kaydedilerek karara bağlanmak üzere Konya Karatay Tüketici Hakem Heyeti TÜBİS sistemine kaydetmek.
• Uyuşmazlıklara ilişkin sorunların çözülmesi durumunda tüketici tarafından beyan edilen şikâyetten vazgeçme dilekçesi ve belgelerini Konya Karatay Tüketici Hakem Heyeti TÜBİS sistemine kaydetmek.